Tuesday, September 8, 2009

Tercapai sudah

Berakhirnya abseiling ari tu, puas dan tercapai juga impian nak wat abseiling. memang dari zaman sekolah lg nak wat benda-benda yang saya pelajari dalam outdoor ni. Lepas bermacam aktiviti telah dilakukan tertanam pulak dalam hati nak sambung degree plak. tu pun lau ada modal nye. Saya mengucapkan terima kasih kepada bos kita en.hisyam kerana memberi kami peluang untuk mencuba segala aktiviti biar pun kami pelajar plk.
Dalam lubuk hati ku da juga yang aku kecewa. saya rasa pro. Aktiviti patut ada dalam pembelajaran kami kerana kalau tak waktu belajar ni bila lg nak rasa n tahu. sebabnya, kita ni belajar dalam sains sukan sti tahu segala hal tentang sukan biarpun cuma tahu sikit-sikit je. Betul tak kwn? tapi biar apa pun saya ucap kan tahniah atas pencapaian abseiling yang kwn-kwn sekelas dah laksanakan dan moga-moga selapas ini tiada igauan dalam tidur kalian. saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada sesiapa yang telah menjayakan aktiviti abseiling hari tu atas tunjuk ajak dan panduan.

No comments:

Post a Comment